HOME  | ISZAHAM  | GALLERY  | HEADLINE  | FACEBOOK  | TUMBLR  | TWITTER  | REVIEW

Labels

Art (1) babycakes (2) bag (2) Book (1) drop dead (3) DVD (2) Education (3) Event (10) fixie (2) Friend (12) Gig (5) Given (2) Headline (3) heart (6) Life (24) Photo (20) Review (8) SPA (1) SPP (1) stuff (7) t-shirt (4) Title (7) Website (1) Work (4)

Followers

The blog of Iszaham Sukor

Wednesday, July 27, 2011

A Flyer to PENANG PART II

Bulan tujuh ni, saya dah turun ke PENANG beberapa kali. Dan pada July 23rd 2011 hanya seminggu lepas Beautiful Owl's GIG KILL THE ADDICTION, saya turun untuk masjil tari-menari BERTHOLD Proudly Present Kick-Start Transmission Vol.1. Krush The Sea dan The Eyes of Skadi memang tidak menghampakan. Sapa-sapa yang pergi, mesti tahu kehebatan dua band dari PARIT BUNTAR ini.

Paling saya suka turun ke PENANG, selepas minggu lepas. Hew hew hew, si anak mami @syiqin pun ada lepas abis gig itu. Takpi, agak malu la, keluar saja dari Soundmaker saya, err.. err, nak kata macam mana ey, senang cerita saya tak SEHAT sikit. Takpi, tak jadi penghalang saya untuk tatap wajah si Syiqin itu. Walaupun hanya sekejap luang massa, saya akan ingat. Dan berharap agar bertemu lagi. Dan lagi satu, ada gambar saya PLANKING ! YEAH. Terima kasih pada yang sudi melawat blog zaham tau. Dan terima kasih banyak2 pada Aji Margera yang sudi menangkap gambar kami semua :)

PICTURE (s)
|
|
|
v


JULY 23rd, 2011. Dua gambar bawah ni ditangkap, diedit dan dimaskulin oleh Amen Aziz, dan beliau amat cekap dalam bidang-bidang gambar ni. Tengok betul2 macam saya reti maen alat music guitar, padahal... haram tak reti. Terima kasih noh snap pic Amen.



OKAY, ni dipanggil bujet macam line-up untuk band baru. HAHA. takpi, memang tak la. Dengan saya sendiri pun tk reti maen apa. Setakat kompang tu "A" la. Apa2 sayang korang dan mereka sangat baek!

ampa nak tau depa ni sapa !? ni la K-POP MALAYSIA <3.

malas nak kata apa. MODEL MASKULIN. HEW HEW HEW

DAN DAN DAN, ZAHAM PLANKING DI GUNREY, PENANG.





No comments:

INSPIRATION --> blogger person that who i'm admired ;
Ozu Abd Aziz & Atyn Junaidi (^_^)Y