HOME  | ISZAHAM  | GALLERY  | HEADLINE  | FACEBOOK  | TUMBLR  | TWITTER  | REVIEW

Labels

Art (1) babycakes (2) bag (2) Book (1) drop dead (3) DVD (2) Education (3) Event (10) fixie (2) Friend (12) Gig (5) Given (2) Headline (3) heart (6) Life (24) Photo (20) Review (8) SPA (1) SPP (1) stuff (7) t-shirt (4) Title (7) Website (1) Work (4)

Followers

The blog of Iszaham Sukor

Showing posts with label Gig. Show all posts
Showing posts with label Gig. Show all posts

Sunday, July 31, 2011

A Flyer to PENANG PART III : SOUND of SILENCE

Kali ketiga turun PENANG lagi, Dan pada July 30, 2011. Selepas Beautiful Owl's GIG KILL THE ADDICTION dan BERTHOLD Proudly Present Kick-Start Transmission Vol.1., saya turun sekali lagi untuk masjil tari-menari Music Kalish Part II Teori Langgar. Dan it "A DAY TO REMEMBER" dari permulaan sampai hingga balik.

Terima kasih pada yang sudi melawat blog zaham lagi. Dan terima kasih banyak2 pada Aji Margera yang sudi menangkap gambar kami semua sekali sekali sekali lagi :)

PICTURE (s)
|
|
|
v


Pada JULY 30, 2011, saya dapat spend time bersama dengan orang yang saya sayang, si anak mami @Syiqin. Akhirnya, selepas minggu lepais dye tk turun. mggu ni dye turun. Ada gak jodoh nak bertemu dan brsembang, bergelak tawa, bermanja, brjlan2 dua dengan si anak mami yg domey ni. Walaupun, terasa mcam ada yang tkkena, tkpi, kami berdua dpt myesaikan tanpa ada yang mhalang. seyes, saya gembira sangat dapat mluangkan massa brsama orang yg saya suka ni, dye buat saya rasa HAPPY ! suka si anak mami ni. dan sayang dye sangat-sangat, harap dye jaga dye bila saya balik PERTHLIS.
I LIKE HER MORE THAN A LOT.
imissSYIQINARIFFINdamnfreakishmuch .
and I LOVE YOU SYIQIN ARIFFIN <3
DISTANCE MEANS SO LITTLE WHEN SOMEONE MEANS SO MUCH <3

selepas hantaq syiqin balik, saya dan adam geraq ke GURNEY, overnite disana bersama kawan-kawan yg laen, dari PARIT BUNTAQ, JITRA dan jugak dari PENANG sendiri. LOVE YOU GUYS SO MUCH, by the way.


THIS IS FRIENDS <3 !

DAN DAN DAN, ZAHAM PLANKING DI 1st AVENUE DAN GUNREY, PENANG.





Wednesday, July 27, 2011

A Flyer to PENANG PART II

Bulan tujuh ni, saya dah turun ke PENANG beberapa kali. Dan pada July 23rd 2011 hanya seminggu lepas Beautiful Owl's GIG KILL THE ADDICTION, saya turun untuk masjil tari-menari BERTHOLD Proudly Present Kick-Start Transmission Vol.1. Krush The Sea dan The Eyes of Skadi memang tidak menghampakan. Sapa-sapa yang pergi, mesti tahu kehebatan dua band dari PARIT BUNTAR ini.

Paling saya suka turun ke PENANG, selepas minggu lepas. Hew hew hew, si anak mami @syiqin pun ada lepas abis gig itu. Takpi, agak malu la, keluar saja dari Soundmaker saya, err.. err, nak kata macam mana ey, senang cerita saya tak SEHAT sikit. Takpi, tak jadi penghalang saya untuk tatap wajah si Syiqin itu. Walaupun hanya sekejap luang massa, saya akan ingat. Dan berharap agar bertemu lagi. Dan lagi satu, ada gambar saya PLANKING ! YEAH. Terima kasih pada yang sudi melawat blog zaham tau. Dan terima kasih banyak2 pada Aji Margera yang sudi menangkap gambar kami semua :)

PICTURE (s)
|
|
|
v


JULY 23rd, 2011. Dua gambar bawah ni ditangkap, diedit dan dimaskulin oleh Amen Aziz, dan beliau amat cekap dalam bidang-bidang gambar ni. Tengok betul2 macam saya reti maen alat music guitar, padahal... haram tak reti. Terima kasih noh snap pic Amen.



OKAY, ni dipanggil bujet macam line-up untuk band baru. HAHA. takpi, memang tak la. Dengan saya sendiri pun tk reti maen apa. Setakat kompang tu "A" la. Apa2 sayang korang dan mereka sangat baek!

ampa nak tau depa ni sapa !? ni la K-POP MALAYSIA <3.

malas nak kata apa. MODEL MASKULIN. HEW HEW HEW

DAN DAN DAN, ZAHAM PLANKING DI GUNREY, PENANG.





Wednesday, July 20, 2011

A Flyer to PENANG

Setelah sekian lama tak pergi masjil tari-menari. Memang rindu ya amat, paling rindu nak jumpa kawan-kawan semua. Bole "HANGOUT", gelak tawa, sembang merapu. Akhirnya, tanggal Julai 16, 2011. Tercapai juga. Ini semua di Beautiful Owl's GIG KILL THE ADDICTION.

PICTURE (s)
|
|
|
v


JULY 16/17, 2011. zaham dapat berkenalan dengan anak mami @Syiqin. Dapat bersenyum sama, dapat brgelak tawa. Zaham suka kawan dengan Syiqin, haraq dpt kekal kawan atau, hehe. Apa2 pun, zaham haraq syiqin brjaya dalam SPM tahun ni noh. Haraq dpt luangkn massa dengan Syiqin lagi. Moga brtemu lagi. Mcam creta SEKALI LAGI "kalau ada jodoh, kita jumpa lagi" tkpi, zaham haraq kita brtemu lagi nnt noh. takecare syiqin. imy.



ini masa Chelation Intoxication hendak perform. Ini 1st gig mereka. Seyes sapa yang pi aritu tidak menyesal dengaq. Band dari Jitra ni memang PADU ! jangan lupa add PAGE MUSIC Chelation Intoxication!

ini masa KRUSH THE SEA perform. Lepais tu, The Eyes of Skadi. Mai habaq, belah utara sapa yang tk kenal dua band ni. Memang padu, sempoi, kelia abis. Belah selatan pun depa dikenali juga. jangan lupa jugak add PAGE MUSIC Krush The Sea & The Eyes Of Skadi!

ini gambar dari 12.22 tengah malam (PADANG KOTA LAMA) sampai 8.10 pagi (TANDAS AWAM PENGEKALAN WEAL & STESEN BUS JETI). Spend time nga mereka semua banyak seronok. bergelak tawa. dan yang paling m'blurkan keadaan, lishaa yang tak abis2 bwt org trkejut. rasa mcam nak buang dlm laut tu ja. Dan anak mami tu. nama dye Syiqin. Anak mamoi kan. Domey ja tengoq dye tu. hew hew hew








FYLER

Saturday, April 2, 2011

Dedication to a New Era

Gambaq dari plancongan ke RAINHOUSE MUSIC, IPOH, 26.3.2011 - GIG 'Taiping to Ipoh March Mosh Fest Presents'. Perjalanan yg pnuh dgn liku-liku adventure. Terima pada Syahir Apple yg ajaq aku follow pi IPOH brsama-sama TEOS & KTS. Picture2 ditangkap oleh Akmirul Zakaria aka YON, dan Terima Kasih sekali lagi pada THE EYES OF SKADI & KRUSH THE SEA.

P/S : LIKE PAGE --- THE EYES OF SKADI & KRUSH THE SEA GUYS !

PICTURE (s)
|
|
|
|
|
|
|
|
v


(brsama TE0S & KTS, buat ramai diHIGHWAY BANDAR BAHARU, KEDAH.)

(brsama azraf & luffy didlm RAINHOUSE MUSIC, IPOH)

(KRUSH THE SEA)

(THE EYES OF SKADI)

(this FUCKIN' FAKE !)

(di MARINA ISLAND. selepais tu, otw bLik Parit Buntar dan Bandar Baharu.)

Friday, March 11, 2011

Primary Colours

Sebenaqnya aku nak ceritaq tentang entry ni minggu lepais lagi, tak pi memandangkn internet macam KEHARAM lambat. Aku terpaksa tangguh niat aku nak updated. Sekarang aku updated guna Cyber Cafe, kalau tak HARAM nak boleh updated. Macam tula berukband, massa nak beli, kata LAJU ya amat. -.-"

Okay la, dah pasal internet lambat. Kalau ampa semua nak tau, aku sebenaqnya nak tunjuk gambaq rakan-rakan aku. Aku pi PENANG, melancong kat sana minggu lepais (aiceh, ayat melancong. tak boleh blah langsung). Dari rumah, aku bergerak bersama-sama kawan aku pergi PENANG, mula-mula aku STOP di SOUNDMAKERS, then kami semua pergi ke mana aku tak tau. Aku terlupa nama. Takpi, tujuan dia aku tau. Kami sambut hari jadi cik kak Nana saya. Semuanya dirancang oleh kekasih hati dia. Aji Margera ! :)

Gambaq-gambaq di bawah di snap oleh Wawa, Nana, Lisha, Aji, Ozu, Akym, Jebat dan Mirul. Aku suka gila semua gambaq-gambaq yang depa tangkap. Style dan lawa-lawa belakaq ! Terima kasih ampa semua, sayang ampa semua ketaq-ketaq.

P/S : BLOG SAYA SELEKEH SIKIT. MAAP LA NOH, KALAU ADA SILAP.

PICTURE (s)
|
|
|
|
|
|
|
|
v

(aku buat syok. )

(mereka semua tak buat muka macam saya -_-")

(budget MASKULIN)

(massa untuk makan. nyum. nyum.)



(kat sini la kami sambut BIRTHDAY NANA. group picture time !)

(group picture time !)
INSPIRATION --> blogger person that who i'm admired ;
Ozu Abd Aziz & Atyn Junaidi (^_^)Y