Penantian yang dari tarikh JULAI 23 dan JULAI 23, akhirnya genap sebulan. Kalau nak ikutkan sampai awal, cuma saya lambat tengok sebab berada di PERLIS. Kerana adanya satu baju JATUH MATI hak milik kawan saya Oju, saya balik untuk ambik dia punya. Sebab dengar khabar-khabar menyatakan dia mahu pakai massa HARI RAYA ni, tank top didalam berserta kemeja diluar. Rumor yang saya dengar ! :)
The blog of Iszaham Sukor
Friday, August 19, 2011
Kek Bayi Jatuh Mati
Penantian yang dari tarikh JULAI 23 dan JULAI 23, akhirnya genap sebulan. Kalau nak ikutkan sampai awal, cuma saya lambat tengok sebab berada di PERLIS. Kerana adanya satu baju JATUH MATI hak milik kawan saya Oju, saya balik untuk ambik dia punya. Sebab dengar khabar-khabar menyatakan dia mahu pakai massa HARI RAYA ni, tank top didalam berserta kemeja diluar. Rumor yang saya dengar ! :)
Friday, May 6, 2011
Mile in these SHOES !
Bertarikhkan MAY 5, 2011 iaitu hari KHAMIS mengikut kalendar (bukan kalendar ISLAM) akhirnya dapat juga aku beli kasut. Sangat berterima kasih pada Atyn Junaidi, tak sangka sanggup CALL aku tanya pasal "Am, am.. nak beli kasut tu pukul brapa ?" Riak muka aku, memang gembira. Takpi paham2 la, aku rasa segan menyusahkan orang. Takpi bila Atyn kata memang nak tolong ikhlas disamping text mesage yang membuatkan ak
Selang berapa minute atau setengah jam. Tak pasti, Atyn sampai rumah aku. Aku pun join mereka. Kereta dipandu oleh Ajam (yang baru aku tau dia muda dari aku, umur sama dengan Atyn rupanya, yang pasti. Muka HERO GADIS-GADIS kot!) dan sebelah tempat duduk driver ada mamat SNOWCAP Abu Salvatore (nerrh, memamg tak macam aku bayangkan. Umur dia sama dengan aku dan memang DOUBLE MEANING).
Setelah sesi ICE-BREAKING, gelak ketawa, fixie sana, ambix six sini (boleh dikatakan nama itu dari aku balik cuti sampai la, dok trdengar), berhenti beli camera, test snap sana sini dan traffic jam. Akhirnya kami tiba di 1st, Avenue. Dengan adanya bantuan abiang Akym Pollari (lama juga la tak jumpa abiang, rindu gila kat dia !), selamat tiba di COTTON ON. Memang ketaq kepala masuk kedah tu. Aku beli kasut RUBI, nak beli TANK tak mampu pula, kena simpan duit tambang balik PERTHLIS.
Yang pasti, aku seronok dan dapat kawan baru. Memang best dan rindukan ampa sangat2 la wey ! Terima Kasih Atyn Junaidi, Abiang Akym Pollari, Snowcap Abu, dan Korean Ajam. Sayang ampa semua ketaq2! Jaga diri baik2 noh. Insyallah panjang umur, kita jumpa lagi. (bujet mcam belajaq luaq negara pulak)
Sunday, February 27, 2011
Felix the Cat
Jumaat - Feb 25, aku balik rumah dengan niat nak ambil t-shirt DROP DEAD. Kali ni, aku beli yang FELIX the CAT. Aku masih ingat lagi, massa kecil-kecil aku suka tengoq ceti tu. Bila kenang balik aku rase seronok sangat, dapat lupakan sesuatu yang sedih. Aku sebenarnya remuk hati. Takpi malais la nak ceti. Ceti pon bukan hampa mau baca kan kan.
Okay sudah pasal ceti lama. Yang geram ampA tau apa. Rupe2nya t-shirt tk sampai lagi ! Tkpala jugak. Sebelum aku nak balik poli, aku dapat satu text dari 42 FAME SHOP . tutt tutt "Bro, felix dah sampai!send alamat bro, n name pnuh, ptg nie aku post dah". Aku apa lagi, dengan lajunya, balas balik text ! Walaupun aku kecewa balik tkda baju, tkpi aku seronok dapat luangkan massa dengan mak dan ayah aku. Tambah dapat jumpa abang aku. Aku dua bradik je. Aku dan abang aku !
Thursday, February 3, 2011
Against The Ropes! Leg LACE/?
Sekarang ni cuti mid sem, tkpi bukan nk habaq la.. memang sat gile. SEMINGGU je. Seyes mcam tk rase apa tu. HAHAH. Tkpi, entry ak bukan nk bincang, creti, pdebatkan psal cuti. Entry psal kwn ak mrakap salah sorang kawan bAek ak la. Ak tau harijadi ak dh lpas [Januari 4 tu] tkpi ak dpt barang dari dye jgk. Bukan barang yg bole STONE tau. Tu bawah ada gambaq, kt kaki tu dye yg bagi. PEACE !
Tuesday, February 1, 2011
RAPTORS on RAMPAGE !
Wednesday, January 19, 2011
BAG ! entry tuk BAG
Setelah sekian lama aku dok guna bag lama. Trasa nk lukis mcam2 corak kt dye. Besa la. Aku nk bagi dye nmpk rancak skit. Bag pon dh unsang [paham-paham jela], button nk click pn dh rosak dua2. Zip pn dah rosak, tk pi untuk bukan pghalang tu aku beli baru. Sayang giler kt bag tu. Byk kenangan manis yg aku lalui brsama bag itu [aiceh, cam BERKAPEL la plak, ayat. HAHA]
Entry ni, aku buat khas tuk bag aku. Dan banyak2 yg aku conteng kt bag tu, tetap special nama itu trbAek antara smua. Nama sumone tu aku ukir [UKIR? ayat jiwang ni] masa tahun lepas. Korang semua bole kenal dye sebagai SI ARAB. Tu kt bawah ada gmbr yg baru aku lukis. Sori la bag, aku bkn terer lukis2 ni. :)
Thursday, December 2, 2010
Iszaham, Interrupted
Ozu Abd Aziz & Atyn Junaidi (^_^)Y









